A. Weryfikacja przetwarzania danych osobowych pod kątem zgodności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (zwanym „RODO”)
weryfikacja spełnienia przesłanek legalizujących przetwarzanie danych osobowych,
weryfikacja stosowanych klauzul informacyjnych i ich rozszerzenie w celu dostosowania do przepisów RODO,
weryfikacja stosowanych zgód i ich modyfikacja w celu dostosowania do przepisów RODO,
weryfikacja podlegania obowiązkowi prowadzenia rejestru czynności przetwarzania danych osobowych oraz rejestru wszystkich kategorii czynności przetwarzania dokonywanych w imieniu administratora,
weryfikacja podlegania obowiązkowi wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych,
weryfikacja stosowanych umów powierzenia i ich uzupełnienie w celu dostosowania do przepisów RODO,
weryfikacja stosowanych technicznych i organizacyjnych środków ochrony danych osobowych, w szczególności przy uwzględnieniu sposobu przetwarzania danych osobowych oraz ich ocena pod kątem zgodności z RODO,
weryfikacja zgodności przekazywania danych osobowych do państw trzecich,
weryfikacja dokumentów wykorzystywanych w relacjach z klientami, w tym weryfikacja języka stosowanego w komunikacji, ustalenie obszarów, które będą wymagały zmian pod kątem klauzul informacyjnych, zgód i polityk prywatności,
analiza możliwości realizacji nowych obowiązków administratora i praw podmiotów danych,
rekomendacje w zakresie realizacji Privacy by Design i by Default,
identyfikacja i weryfikacja zasobów teleinformatycznych oraz ich zabezpieczeń,
sformułowanie wytycznych pod kątem dostosowania aktualnego modelu ochrony danych osobowych do wymagań RODO w formie raportu.
B. Analiza ryzyka
analiza ryzyka związana z bezpieczeństwem przetwarzania danych
analiza ryzyka związana z wpływem przetwarzania na prywantność
analiza ryzyka związana z realizacją obowiązku Privacy by Design
ocena skutków przetwarzania dla ochrony danych
C. Asysta wdrożeniowa, obejmująca wsparcie przy wdrożeniu rekomendacji z zakresu RODO
opracowanie procedury mapowania procesów biznesowych, oceny ryzyka
opracowanie rejestru czynności przetwarzania oraz rejestru kategorii czynności,
przygotowanie wewnętrznych polityk ochrony danych, dokumentacji oceny skutków i uprzednich konsultacji,
opracowanie polityki zarządzania naruszeniami oraz polityki zgłaszania naruszeń,
doradztwo przy opracowaniu procedur wewnętrznych w zakresie realizacji praw podmiotów danych w tym prawa do informacji, dostępu do danych, przenoszenia danych i ograniczenia przetwarzania,
przygotowanie wzoru informacji w trybie art. 15 RODO,
przygotowanie w niezbędnym zakresie wzorów dokumentacji do realizacji Privacy by Design i by Default
przygotowania wzorów upoważnień
przygotowanie umów powierzenia i aneksów do umów powierzenia
RODO. Poznaj naszą ofertę
Zapytaj o ofertę
Odpowiedz na kilka naszych pytań, aby uzyskać szczegółowe informacje o ofercie